Oktobar 2014.

Arhiva

  • Kako biti Parižanka? Kako biti Parižanka?
    20-10-2014
    Četiri it devojke iz Pariza nesebično su podelile svoje tajne u novoj knjizi za kojom je poludeo ceo svet...One se ne goje, besramno igraju na stolu, piju šampanjac u litrama, a ipak su dovoljno slatke da pomislite da su čedne. Nose samo obične stvari, a uvek izgledaju kao milion dolara. Ne feniraju se, ali uvek imaju frizuru. I... Čitaj dalje »
  • Pustite kosu da raste Pustite kosu da raste
    20-10-2014
    Možda ste loše ošišani, a postoji mogućnost i da vlasi neće da vam porastu više od određene dužine. Ne pristajte ne kompromise, neka vaša kose bude onakva kakvu želite...Kao što se sećate, prošle sezone nosio se bob. Mnoge žene skratile su kosu, bile zadovoljne nekoliko meseci, a potom žalile za starom dužinom. Duga kosa ponovo je u modi, a mi ćemo vam pomoći da što pre stignete do... Čitaj dalje »
  • Dve male sporne tačke Dve male sporne tačke
    20-10-2014
    Moda se nikada nije stidela golih ženskih bradavica, ali su ih zato socijalne mreže beskompromisno proterale iz svog sveta. Zbog čega? Koliko puta ste pomislili na to kako je činjenica da živimo na planeti na kojoj je mnogim ženama u 21. veku zabranjeno da pokazju lice prilično poražavajuća? A koliko ste svesni da su u ovom drugom, „prosvećenijem“ svetu, ekvivalent nosu... Čitaj dalje »
  • Buntovnici: Cindy Sherman i Louis Vuitton Buntovnici: Cindy Sherman i Louis Vuitton
    20-10-2014
    Dok je pet velikih umetnika radilo na izmenama LV monograma, Cindy Sherman, poznata po tome da uvek sve radi drugačije od ostalih, usmerila je svoj kreativni fokus na nešto sasvim drugo. Tako je nastao redizajnirani čuveni LV kovčeg koji je na kraju postao i njen prilično neobičan autoportret. Kako sama kaže: „Taj kovčeg sam ja!“ A slike koje ima to i dokazuju...Postoji li prepoznatljiviji znak od LV monograma? Zaista je neverovatno koliko ovaj legendarni logo govori sve o brendu, kompaniji, tom jedinstvenom svetu koji postoji od davne 1854. godine. Posle šesnaest decenija, poznati monogram i danas je jednako moćan i moderan.... Čitaj dalje »
  • Šaljiva igra Šaljiva igra
    20-10-2014
    Zaboravite na stidljivi minimalizam. Ne brinite o konzervativnoj eleganciji. Moda je ponovo postala razigrana....Pokušajte da zamislite hordu uštogljenih, nonšalantnih modnih urednika koji se odriču svojih davno uspostavljenih kodova pristojnosti i pakuju u torbe pune šake različitih Chanel brendiranih slatkiša u Karlovom supermarketu. Ne možete? To se desilo upravo ove sezone. Na pistama za... Čitaj dalje »

Brzi kontakt

ADRIA MEDIA GROUP
Vlajkovićeva 8, 11000 Beograd

Kurir:
Tel: +381 (0) 11 3240 551, 3240-552, 6357-100

Adria Media Magazini:
Tel: +381 (0) 11 6357-201